Ofte Stillede Spørgsmål

Har du et spørgsmål?
Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål om ordrer, betaling og levering.
Du er altid velkommen til at kontakte os på support@novawear.dk.

Bestilling & Betaling

Du kan nemt afgive en ordre ved at tilføje de ønskede produkter til indkøbskurven og følge trinene i betalingsprocessen. Når din ordre er gennemført, modtager du en bekræftelsesmail.

Vi accepterer alle gængse kreditkort som Visa, MasterCard, Maestro, samt PayPal og andre sikre betalingsmetoder.

Ja, absolut. Alle betalinger behandles via sikre og krypterede SSL-forbindelser. Dine oplysninger bliver altid behandlet 100% fortroligt.


Returnering & Refundering

Ja, du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelsen, så længe varen er ubrugt, i original stand og med alle mærker intakte.

Når vi har modtaget og godkendt din returnering på vores lager, vil beløbet blive refunderet til den oprindelige betalingsmetode inden for 5-7 hverdage.

Som udgangspunkt betaler kunden selv for omkostningerne ved returfragt, medmindre varen er modtaget beskadiget eller der er tale om en fejllevering fra vores side.

Forsendelse & Levering

Vi bestræber os på at levere din ordre så hurtigt som muligt. Den forventede leveringstid er normalt 5–10 hverdage, efter din ordre er blevet behandlet.

Når din ordre er blevet sendt fra vores lager, modtager du automatisk en e-mail med et Track & Trace-nummer, så du kan følge din pakkes rejse.

Selvom vi altid arbejder hurtigt, kan der opstå forsinkelser. Hvis din ordre er forsinket ud over den forventede leveringstid, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på support@novawear.dk, så undersøger vi sagen.